Αγαπητοί συνάδελφοι.
Από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του ραδιοδικτύου μας, εμφανίστηκαν συνάδελφοι που καλοπροαίρετα, αλλά πολύ πιεστικά, ζητούν ο σύλλογος να ενημερώσει τα μέλη του, σχετικά με την καταλληλότητα, τεχνική και νομική, διαφόρων ειδών πομποδεκτών που για πολλούς λόγους έχουν στην κατοχή τους ή έχουν την πρόθεση να αγοράσουν.
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Ο σύλλογος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να αγοράσουν πομποδέκτες προκειμένου να τους χρησιμοποιήσουν στο ραδιοδίκτυο μας, θα πρέπει να απευθυνθούν στα ΕΠΙΣΗΜΑ καταστήματα εμπορίας τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού για ειδικά ραδιοδίκτυα. Τα καταστήματα αυτά, εισάγουν πομποδέκτες εγκεκριμένους από την Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων Τηλεπικοινωνιών και επομένως η χρήση τους είναι νόμιμη από τα μέλη μας.
Όσον αφορά τους συναδέλφους οι οποίοι ήδη έχουν διαφόρων ειδών πομποδέκτες στην κατοχή τους και ενδιαφέρονται για την νομική ή τεχνική καταλληλότητα τους, θα πρέπει να απευθύνουν ερώτημα είτε στην ίδια την ΕΕΤΤ, είτε στα καταστήματα από τα οποία τους αγόρασαν, είτε σε πτυχιούχους Ραδιοηλεκτρολόγους Α! ή Β! κατηγορίας και να πάρουν γραπτή εκτίμηση.
Σε κάθε περίπτωση, ο σύλλογος σας υπενθυμίζει το αυτονόητο:
Ένα ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο, αδειοδοτείται για να μετακινεί με ασφάλεια έως 5 επιβάτες και αποσκευές συνολικού βάρους 100 κιλών. Αν γίνει έλεγχος από την τροχαία, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, γιατί αυτός είναι ο σκοπός που φτιάχτηκε και αδειοδοτήθηκε το συγκεκριμένο επιβατικό αυτοκίνητο.
Αν στο αυτοκίνητο αυτό, βγάλουν τα καθίσματα και το μετατρέψουν σε φορτηγάκι για την μεταφορά βαρέων αντικειμένων πχ σακιά με τσιμέντο, το αυτοκίνητο θα «στενάξει», αλλά θα ανταποκριθεί στο έργο του. Στον έλεγχο όμως από την τροχαία, ο οδηγός θα υποστεί τις νομικές «συνέπειες» της πράξης του!
Κάπως έτσι συμβαίνει και με τους πομποδέκτες. Όλοι εκπέμπουν και λαμβάνουν, αλλά καθένας έχει φτιαχτεί και αδειοδοτηθεί για μια συγκεκριμένη χρήση. Ελπίζω να έγινε απόλυτα κατανοητό αυτό το απλοϊκό παράδειγμα καταλληλότητας.
Με εκτίμηση
Μάκης Μανωλάτος
Πρόεδρος ΔΣ
SWT1 / 18 GRS 100